Nieuw jaar, 100 jaar passie 

6 februari 2015

Achter de schermen hebben we er al lang aan gewerkt, maar nu begint het harde werk ook steeds meer voor de schermen zichtbaar te worden. Het nieuwe merk Van Maanen krijgt een nieuw jasje. Letterlijk en figuurlijk!

Voortborduren op al het goede van vroeger, maar dan in het moderne licht van nu. Met die insteek begon ons familiebedrijf vorig jaar zijn zoektocht naar het nieuwe merk Van Maanen. Geladen en gedragen door onze helden als onze medewerkers, partners en trouwe klanten zoals jij!

Soms letterlijk in de vorm van nieuwe bedrijfskleding en verpakkingen, soms figuurlijk in de zin van nieuwe communicatie en een nieuwe naam. Zo heten we nu niet langer Meesterbakker, maar gaan we voortaan door onder de nieuwe naam Bakker van Maanen. We gaan ons nog meer richten op onze kernkwaliteiten: bezieling, buurt, karakter, vrolijk en eigen. 

Met inmiddels een vierde generatie aan het roer van ons familiebedrijf hadden we op zoek naar een nieuwe identiteit een duidelijk doel voor ogen: het goede van vroeger bewaren, maar dan in het moderne jasje van nu. Dus koesteren wat historische waarde heeft en inspelen op kansen voor vernieuwing. En die koers wordt steeds beter zichtbaar, ook in onze winkels.

Maar bij zo’n metamorfose kunnen en willen we niet alles tegelijk doen. Dus het ene filiaal is al wat verder dan het andere. Omdat we uiteraard ook willen horen wat onze klanten ervan vinden en van ons verwachten, horen we graag jouw mening! Deel deze dus vooral met ons. Op social media, met een mail, brief of persoonlijk aan onze medewerkers.

Ben jij al besmet met het Van Maanen-gevoel? Wij wel. Sterker nog, we worden er enorm blij van en zijn er reuzentrots op! Dus delen we het ook graag met jou. Wie weet hoe we de origineelste reactie belonen.....?

Vul de tekst in
Kies een foto